Storingen en Mankementen

Hoe kan ik een reparatie verzoek in dienen of storing melden?
Je kunt eenvoudig een reparatieverzoek indienen of een storing melden via ‘Mijn Zwerfkei’ op mijnzwerfkei.nl. Log in, selecteer je adres en klik op de knop “Storing melden”.

Je mag het ook telefonisch doorgeven via 020-6220808 of per e-mail naar info@zwerfkeibeheer.nl. We nemen je melding direct in behandeling en zorgen voor passende maatregelen.

Houd er rekening mee dat de oplossing soms even kan duren als er bijvoorbeeld overleg met de eigenaar nodig is. Voor spoedeisende gevallen zijn wij 24 uur per dag en zeven dagen per week bereikbaar op ons reguliere telefoonnummer.

Ik heb geen warm water en/of verwarming, wat nu?
Als er een cv-ketel aanwezig is in je ruimte, kun je dit probleem bij ons melden. Wij pakken het dan op. Als het gaat om een geiser en gaskachel, ben je zelf verantwoordelijk voor onderhoud en herstel. Laat problemen met een geiser of gaskachel altijd door een professional oplossen! Kleine fouten hiermee kunnen grote risico´s betekenen.

De elektra is uitgevallen in mijn ruimte, hoe los ik dit op?
Controleer eerst de stoppenkast. Stroomuitval wordt meestal veroorzaakt door een gesprongen stop of schakelaar. Check ook de aardlekschakelaar. Als het probleem niet in de meterkast zit, kun je nagaan of er een storing is bij Liander. Pas als dit is uitgesloten, is het raadzaam met Zwerfkei contact op te nemen.

Contact

Neem telefonisch of per mail contact met ons op om klachten of calamiteiten door te geven.