Hoe meld ik een mankement?
Klachten of calamiteiten kun je gemakkelijk aan ons doorgeven per telefoon (020 622 0808) of email (info@zwerfkeibeheer.nl). We nemen je melding direct in behandeling en zorgen voor passende maatregelen.
Houd er rekening mee dat het in sommige gevallen even kan duren voor er een oplossing is, omdat dit bijvoorbeeld via de eigenaar moet gaan. Voor spoedeisende gevallen zijn we 24 uur per dag, zeven dagen per week bereikbaar via ons normale telefoonnummer.
Ik heb geen warm water en/of verwarming, wat nu?
Als er een cv-ketel aanwezig is in je ruimte, kun je dit probleem bij ons melden. Wij pakken het dan op. Als het gaat om een geiser en gaskachel, ben je zelf verantwoordelijk voor onderhoud en herstel. Laat problemen met een geiser of gaskachel altijd door een professional oplossen! Kleine fouten hiermee kunnen grote risico´s betekenen.
De elektra is uitgevallen in mijn ruimte, hoe los ik dit op?
Controleer eerst de stoppenkast. Stroomuitval wordt meestal veroorzaakt door een gesprongen stop of schakelaar. Check ook de aardlekschakelaar. Als het probleem niet in de meterkast zit, kun je nagaan of er een storing is bij Liander. Pas als dit is uitgesloten, is het raadzaam met Zwerfkei contact op te nemen.
Contact
Neem telefonisch of per mail contact met ons op om klachten of calamiteiten door te geven.