Consulent Leegstandsbeheer

Dankzij jou hebben vandaag weer mensen een dak boven hun hoofd.  Hou jij van afwisseling en kun je snel schakelen, check dan onze vacature en kom werken bij Zwerfkei tijdelijk beheer!

Een dag op het kantoor van Zwerfkei tijdelijk beheer

  • Je komt binnen, eerst even koffie doen en kijken of er opleveringen van panden gepland staan. Je collega pakt vandaag de oplevering van een pand op want jij hebt later in de ochtend een afspraak met een klant.
  • Je werkt je e-mail bij en neemt de telefoon aan. Er is bij één van de bewoners een ruit ingegooid en jij moet de opdrachtgever hiervan op de hoogte stellen en zelf een glaszetter inschakelen.
  • Aan het eind van de ochtend heb je een afspraak met een klant bij een school die wij in beheer gaan nemen. Met de klant loop je door het pand om de bijzonderheden door te nemen en bekijk je welke ruimtes we gaan beheren. Tof, we kunnen 5 bewoners een plekje geven.
  • Terug op kantoor ga je samen met je collega’s bewoners benaderen die wij vandaag nog kunnen plaatsen in dit pand en regel je de verdere afhandeling ervan.
  • Vervolgens ga je een intake inplannen om nieuwe bewaarnemers te werven. Volgende week sta je deze mensen te woord.
  • Om half 5 komt er een e-mail binnen dat de sleutels van een ander pand klaar liggen. Je redt het niet meer om daar vandaag langs te gaan, dit ga je morgenochtend doen.

Vanuit ons kantoor in Amsterdam Zuid werken wij in een klein en informeel team van 6 mensen. Samen zorgen we ervoor dat alle nieuwe panden die we krijgen binnen 24 uur beheerd zijn. Dit kan soms even stressen zijn als je een werkruimte krijgt waarvoor het lastig is om de juiste kandidaat te vinden. Het geeft een kick als het lukt en je een bewaarnemer én de klant blij kan maken. Omdat we zo klein zijn, zijn de lijnen kort en verwachten we dat je zelf met ideeën komt, die ook geïmplementeerd kunnen worden.

Functie eisen

  • Je hebt een open, leergierige/nieuwsgierige en zelfstandige houding, je bent in staat om snel mee te draaien en niet bang om zaken naar je toe te trekken.
  • Je hebt een minimaal HBO-denkniveau en je bent woonachtig in de regio Amsterdam.
  • Je bent ondernemend, gaat er gemakkelijk op uit en je bent alert op wat er moet gebeuren; je pakt dit zonder aansporing op.
  • Je bent stressbestendig en secuur. Je hebt geen moeite om snel te schakelen als het moet.
  • Je bent vaardig met MS-Office (inclusief Excel) en handig met computers; dit is een must.
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal goed.
  • Je hebt minimaal rijbewijs B (must).

 Over Zwerfkei tijdelijk beheer

40 jaar geleden zijn wij als eersten begonnen met leegstandsbeheer. Hier zijn wij dan ook best een beetje trots op. We houden ons bezig met anti-kraak en tijdelijke verhuur. Naast het beheren van woonruimtes, zorgen wij ook voor een juiste invulling voor werkruimtes. Met een groot netwerk aan bedrijfjes, weten wij altijd de juiste match te maken voor het leegstaande vastgoed. Hiernaast bieden wij ook uitgebreid dienstenpakket aan voor alles wat komt kijken bij het beheer van panden.

Naast een gezellige en informele sfeer biedt Zwerfkei tijdelijk beheer uitstekende arbeidsvoorwaarden, zoals

  • Een jaarcontract met de mogelijkheid tot verlenging voor onbepaalde tijd.
  • Het salaris is marktconform naar ervaring en leeftijd.
  • Opleidingen zijn zeker mogelijk, indien werk gerelateerd.
  • Vakantietoeslag en 25 vakantiedagen op basis van een 40-urige werkweek, 32 uur is bespreekbaar.
  • Goede pensioenregeling.
  • Fiets van de zaak.

De werktijden zijn van 9:00 tot 17:00 uur. Ons kantoor is per fiets en met het OV goed bereikbaar, op straat is betaald parkeren.

We zien je sollicitatie, bestaande uit een motivatie, CV en referentie(s) graag uiterlijk vrijdag 25 oktober 2019 tegemoet.

Voor meer informatie over deze functie kan je contact opnemen met Annelies van der Heijden of Angela Bijnsdorp, 020-6220808 (vacature@zwerfkeibeheer.nl).

Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.